Ποιός άραγε απομένει σήμερα που δεν έχει δεχθει τηλεφώνημα από εισπρακτική εταιρεία για τη μη καταβολή της δόσης σε ένα δάνειο ή σε μία πιστωτική κάρτα; Η πρακτική που ακολουθείται από τις εν λόγω εταιρείες, με τη «βροχή» τηλεφωνημάτων στον ανήμπορο να αντιδράσει οφειλέτη της Τράπεζας είναι τέτοια που σε «γονατίζει». Σύμφωνα με καταγγελίες που έχουν γίνει, αυτή η πρακτική ξεφεύγει πολλές φορές ακόμα και από τους απλού κανόνες και γίνεται εκβιαστική ή χλευαστική. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, δανειολήπτης δικαιώνεται και του επιδικάζεται αποζημίωση από Τράπεζα για τη χωρίς τη συγκατάθεσή του διαβίβαση των προσωπικών του δεδομένων σε εισπρακτική ετιαρεία. Δεν είναι τόσο το ποσό που θα εισπράξει ο εν λόγω δανειολήπτης (περίπου 6.000 ευρώ), όσο η σημειολογία της αποφάσεως. Αποδεικνύεται ότι οι Νόμοι μπορούν και εφαρμόζονται και ο πολίτης δεν αισθάνεται μόνος και ανήμπορος απέναντι σε ένα τεράστιο και απρόσωπο σύστημα. Για το θέμα πάντως, ήδη έχει καταθέσει μήνυση κατά εισπρακτικής εταιρείας και ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, κατηγορώντας τον υπεύθυνο μίας εισπρακτικής εταιρείας για αντιποίηση του δικηγορικού λειτουργήματος…
(Σημείωση: Το θέμα φέρνει στη δημοσιότητα σήμερα η «Ελευθεροτυπία»)
(Σημείωση: Το θέμα φέρνει στη δημοσιότητα σήμερα η «Ελευθεροτυπία»)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου