Την ώρα που εκρπόσωποι τοπικών αρχών και φορέων παλεύουν να φέρουν κρουαζιερόπλοια στη Θεσσαλονίκη, φαίνεται οτι μας έχουν ξεχάσει μεχρι και τα πλοία 35ετίας που μας εξυπηρετούσαν άλλες χρονιές. Η Θεσσαλονίκη θα παραμείνει για ακόμη μια χρονιά...
αποκομμένη από δημοφιλείς προορισμούς, όπως η Πάρος, η Σαντορίνη και η Κρήτη και οι Βορειοελλαδίτες θα χρειαστεί να ξεκινήσουν τα ταξίδια τους απο τον Βόλο, τη Ραφήνα ή τον Πειραιά.
Σήμερα το μόνο πλοίο που αναχωρεί από τη Θεσσαλονίκη είναι το επιβατικό οχηματαγωγό “Ταξιάρχης”, κάθε Δευτέρα στις 7 μ.μ., για Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Βαθύ Σάμου. Στις 8 Ιουλίου θα ξεκινήσει δρομολόγια το “Αλκυώνη” για Σποράδες, μία φορά την εβδομάδα, με την ευχή και τις πιέσεις των τουριστικών πρακτόρων να πιάνει λιμάνι δύο φορές την εβδομάδα. Στα τέλη Ιουνίου αναμένεται το “Λισσός”, που θα κάνει κάθε Σάββατο ξημερώματα το δρομολόγιο για Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο. Οι Κυκλάδες και η Κρήτη θα παραμείνουν μακριά μας.
Την ίδια στιγμή, ο ΟΛΘ εκτιμά ότι κατά τη φετινή τουριστική περίοδο θα σημειωθεί αύξηση 15%-20% στις αφίξεις επιβατών από κρουαζιερόπλοια, μετά τις επαφές που είχε ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού Στέλιος Αγγελούδης στην παγκόσμια έκθεση Seatrade Cruise Shirring Miami, τον περασμένο Μάρτιο.
Εντός του Μαΐου, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να έρθουν στη Θεσσαλονίκη οι βασικοί μέτοχοι δύο ισραηλινών εταιρειών, των Caspi Cruises και Mano Shipping, που διοργανώνουν κρουαζιέρες στη Μεσόγειο και την Ερυθρά Θάλασσα, για να εξετάσουν το ενδεχόμενο ανάπτυξης προγραμμάτων επισκέψεων. Την ίδια περίοδο θα βρεθεί στην πόλη και εκπρόσωπος της εταιρείας Aida Cruises, η οποία έχει προγραμματίσει τέσσερις επισκέψεις στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης με το κρουαζιερόπλοιο “Aida Aura”, που θα κάνει το δρομολόγιο Πειραιάς - Βόλος - Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου