Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Τιμωρούν ξανά την κοινωνία οι ταξιτζήδες– Κλείνουν δρόμους για να μην απελευθερωθεί το επάγγελμα

- Διαμαρτύρονται γιατί επιτέλους υπάρχει ελπίδα καλύτερης εξυπηρέτησης του κοινού
- Κόντρα ιδιοκτητών με οδηγούς ταξί που θέλουν αξιοπρεπές μεροκάματο
- Κρίσιμη η συνάντηση με τον υπουργό που επιμένει στην απελευθέρωση
- Τι δείχνει το παράδειγμα άλλων χωρών, πόσο ωφελείται ο πολίτης
 

Προσέρχονται σε διάλογο με τον υπουργό με απειλές. Λένε ότι αν δεν γίνει το χατήρι τους θα αρχίσουν να κλείνουν αιφνιδιαστικά τους δρόμους. Ήδη σε μια επίδειξη δύναμης οι ιδιοκτήτες ταξί συγκέντρωσαν τουλάχιστον 300 ταξί στη λ. Μεσογείων προκαλώντας κομφούζιο πριν καν κάνουν πράξη την απειλή για κλείσιμο δρόμων.
Απέναντι σε μια κοινωνία που ζητά επιτέλους εξυπηρέτηση γιατί πληρώνει και μάλιστα ακριβά τη μετακίνηση οι ιδιοκτήτες ταξί εμμένουν στις πρακτικές του παρελθόντος. Εμμένουν στο “πάω ... εκεί κι αν θέλεις έλα” ή στο “δεν ανοίγω το air condition γιατί ακρίβυνε το πετρέλαιο” εμμένουν στην ομηρία μιας ολόκληρης κοινωνίας μέσω συγκεκριμένου (μικρού) αριθμού ταξί. Κρατούν παράλληλα ομήρους χιλιάδες εργαζόμενους οδηγούς ταξί στερώντας τους τη δυνατότητα σε αξιοπρεπές μεροκάματο.
Χιλιάδες άνθρωποι δεν έχουν το δικαίωμα να γίνουν επαγγελματίες προσφέροντας περισσότερες και καλύτερες επιλογές μετακίνησης σε εκατοντάδες χιλιάδες άλλους.
Για να “πείσουν” το υπουργείο να υποχωρήσει έχουν παρατάξει σε κεντρικά σημεία όπως τη Συγγρού, το Σύνταγμα, την Κηφισίας, την παραλιακή και το Περιστέρι οχήματα απειλώντας να προκαλέσουν κομφούζιο με “συμβολικούς αποκλεισμούς”.
Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες το υπουργείο είναι έτοιμο για μετωπική σύγκρουση και αναμένεται στη συνάντηση ο Υπουργός να ξεκαθαρίσει ότι το επάγγελμα θα ανοίξει.
Πάντως, κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών , λένε ότι το άνοιγμα της αγοράς των ταξί θα γίνει με κανόνες, οι οποίοι δεν θα επιτρέπουν στον οποιονδήποτε να χρησιμοποιεί το επάγγελμα του ταξιτζή ως ευκαιριακή απασχόληση. Μεταξύ άλλων, εξετάζεται η θέσπιση ακόμα και χρηματικής εγγύησης για την παραμονή του ενδιαφερομένου στο επάγγελμα, για συγκεκριμένο ελάχιστο χρονικό διάστημα (π.χ. 3-5 χρόνια). Σε κάθε περίπτωση, αναφέρουν οι ίδιες πηγές, οι εγγυήσεις θα είναι τέτοιες που δεν θα εμποδίζουν όποιον πραγματικά θέλει να ασκήσει το επάγγελμα του ταξιτζή, να το κάνει. Στις προϋποθέσεις που θα τεθούν, θα είναι και η είσοδος στον κλάδο με καινούργιο αυτοκίνητο, το οποίο δεν θα επιβαρύνει το περιβάλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου