Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Με διαδημοτική συνεργασία η θαλάσσια συγκοινωνία Θεσσαλονίκης

Δεν εγκαταλείπει το "προσωπικό του στοίχημα" ο Σπύρος Βούγιας.
Μεγάλη σύσκεψη για το θέμα, στις 6 Μαϊου

Η σύσταση διαδημοτικού φορέα, που θα αναζητήσει το χρηματοδοτικό εργαλείο για την κατασκευή των αναγκαίων υποδομών για τη λειτουργία αστικής θαλάσσιας...
 συγκοινωνίας στο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης αποφασίστηκε σε συνάντηση εργασίας, που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σπύρος Βούγιας, ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, Ευθύμιος Σώκος και οι Δήμαρχοι Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, Καλαμαριάς Θεοδόσης Μπακογκλίδης και Θερμαϊκού Γιάννης Αλεξανδρής.


Ο κ.Βούγιας επισήμανε ότι η ανάληψη, από πλευράς της Πολιτείας, της πρωτοβουλίας για την κατασκευή και την αδειοδότηση των στάσεων και χώρων υποδοχής των επιβατών θα κάνει ελκυστικότερο το έργο για τους ιδιώτες, στους οποίους απευθύνεται. Όπως εξήγησε, αφενός θα ελαχιστοποιήσει το κόστος της επένδυσης, προς όφελος και των πολιτών, αφού στα εισιτήρια θα μετακυλούταν το κόστος, αφετέρου θα προσελκύσει επιχειρηματίες, για τους οποίους οι χρονοβόρες διαδικασίες αδειοδότησης λειτουργούν ως αντικίνητρο για την επένδυση.

«Προχωρούμε με συντονισμένα βήματα και είμαι αισιόδοξος πως αυτή τη φορά, υλοποιώντας και τις κατασκευές του έργου από την πλευρά της Πολιτείας θα μπορέσουμε να έχουμε και φθηνή συγκοινωνία. Το έργο πάντα ήταν βιώσιμο οικονομικά, στο παρελθόν δεν ήταν βιώσιμο πολιτικά. Τώρα η πόλη έχει ωριμάσει, οι πολίτες το απαιτούν και νομίζω πως θα γίνει σύντομα πραγματικότητα. Εγώ θα ήθελα να το δω και του χρόνου τέτοια εποχή στο Θερμαϊκό», ανέφερε ο Υφυπουργός, ενώ σημείωσε ότι στις 6 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί μία ευρεία σύσκεψη για το θέμα, με τη συμμετοχή και της αιρετής Περιφέρειας.

Ο κ.Βούγιας γνωστοποίησε, τέλος, την πρόθεση του υπουργείου να προκηρύξει, με την ολοκλήρωση των μελετών, αρχιτεκτονικό διαγωνισμό για νέους αρχιτέκτονες για το σχεδιασμό στάσεων υψηλής αισθητικής.

ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΣΘ

Την πεποίθησή του ότι το 2015 η Θεσσαλονίκη θα διαθέτει ένα ευρύ φάσμα μέσων μαζικής μεταφοράς (μετρό, τραμ, θαλάσσια αστική συγκοινωνία, λεωφορεία), που θα συγκροτούν μία συμπαγή πόλη, εξέφρασε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Σπύρος Βούγιας, απευθύνοντας χαιρετισμό στην ημερίδα με θέμα «Σύνδεση του Διεθνούς Αερολιμένα ‘’Μακεδονία’’ με το μελλοντικό δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς της Θεσσαλονίκης. Πρωτοβουλίες και εμπειρίες από την ανάπτυξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε Ευρωπαϊκές πόλεις». Την ημερίδα διοργάνωσε το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ).

«Υπάρχει πολιτική βούληση, τόσο σε τοπικό όσο και σε κεντρικό επίπεδο, για μία Θεσσαλονίκη βιώσιμη, που θα στηρίζεται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και την εναλλακτική μετακίνηση (ποδήλατα, δίκυκλα κ.λπ.). Όλοι μαζί σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματα, ώστε πάνω στο σκελετό του μετρό, που μέχρι το 2015 θα φθάσει στη Μίκρα, να ‘’ χτίσουμε’’ τα άλλα μέσα σταθερής τροχιάς, τα οποία δε απαιτούν ούτε πολύ χρόνο, ούτε μεγάλο κόστος κατασκευής. Δημιουργούμε ένα δίκτυο ελκυστικό, που θα πείσει τους πολίτες να αφήσουν το αυτοκίνητό τους, με στόχο, όταν το δίκτυο ολοκληρωθεί, το 50% των μετακινήσεων να γίνεται με ΜΜΜ», ανέφερε ο υφυπουργός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου