Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Σκευωρία καταγγέλλει ο Ακης




Σκευωρία καταγγέλλει ο Ακης

«Τις τελευταίες τρεις βδομάδες δέχομαι μια πρωτοφανή σε ένταση και έκταση συκοφαντική, δυσφημιστική, ανήθικη και κακόβουλη επίθεση, που μάλιστα ενδεχόμενα και θα συνεχιστεί. Στόχος η πλήρης κοινωνική απαξίωση μέσα σε λίγες μέρες, κάθε πολιτικής μου προσφοράς τα τελευταία σαράντα χρόνια στον τόπο», επισημαίνει μεταξύ άλλων ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ.

Ολόκληρη η δήλωσή του:

«Τις τελευταίες τρεις βδομάδες δέχομαι μια πρωτοφανή σε ένταση κι έκταση συκοφαντική, δυσφημιστική, ανήθικη και κακόβουλη επίθεση, που μάλιστα ενδεχόμενα και θα συνεχιστεί. Στόχος η πλήρης κοινωνική απαξίωση μέσα σε λίγες μέρες, κάθε πολιτικής μου προσφοράς τα τελευταία σαράντα χρόνια στον τόπο.

Με πρωτοσέλιδα και πολυσέλιδα δημοσιεύματα συγκεκριμένων εφημερίδων, παραμορφώνοντας τα δεδομένα της ζωής μου, αλλά και της πολυετούς πολιτικής μου πορείας και εξέλιξης, με εμφανίζουν «κροίσο» με «10», «11», «15», «25» ακίνητα ή διαμερίσματα. Κατασκεύασαν, δηλαδή, -μέσα από ψεύδη, προετοιμασμένο υλικό, συκοφαντίες, φτιαχτά «στοιχεία» και «γεγονότα», αλλά και αυθαίρετες διασυνδέσεις προσώπων και εταιρειών-, μια άλλη, μια ψεύτικη και πλαστή εικόνα, μια φανταστική εικόνα, τελικά μια εικονική πραγματικότητα, σύμφωνα με τις στοχεύσεις και τα σχέδιά τους για μένα. Η οποία όμως με την αλήθεια και τα πραγματικά δεδομένα για μένα και τη ζωή μου, την περιουσιακή και την οικονομική κατάσταση τη δική μου, καθώς και της οικογένειάς μου, ουδεμία σχέση ούτε είχαν, ούτε μπορούσαν να έχουν.

Η αγορά του διαμερίσματος στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου ήταν απλά η αφορμή. Πρόκειται για μια από καιρό προετοιμασμένη επίθεση, ώστε να εναλλαχθεί τάχιστα η δημόσια εικόνα μου ως μαχόμενου δημοκρατικού πολιτικού, μ’ αυτήν ενός φαύλου κερδοσκόπου, που τώρα δήθεν ξεσκεπάστηκε. Επιχειρείται έτσι από αυτούς αποφασιστικό χτύπημα και μάλιστα αναδρομικά στις ιδέες, τις απόψεις, στο έργο και την προσφορά μου στην χώρα και στο ΠΑΣΟΚ.

Απέναντι στο ποτάμι λάσπης, έχω χρέος να υπερασπιστώ την δημόσια εικόνα και την ιστορία μου. Όπως σε όλη την πολιτική μου διαδρομή, θα παλέψω με όπλο την αλήθεια και τη διαφάνεια. Και η αλήθεια δεν έχει καμία σχέση με την εικονική πραγματικότητα «αθέμιτου πλουτισμού» που κατασκεύασαν για μένα και την οικογένειά μου.

Δεν συνιστά αθέμιτο πλουτισμό, ούτε έγινα «κροίσος» εκ της πολιτικής, επειδή κατά τα σαράντα χρόνια της διαδρομής μου σ’ αυτήν αγόρασα με δανεισμό ένα διαμέρισμα στα Μελίσσια Αττικής το 1991, που πωλήθηκε το 1996 για ν’ αγοραστεί ένα άλλο στο Ψυχικό, το οποίο και παραχώρησα στην πρώην σύζυγό μου. Ούτε επειδή αγόρασα το 2004 μια οριζόντια ιδιοκτησία γραφείου στην Κυψέλη, στην οδό Κόμνα Τράκα, ούτε επειδή αποκτήσαμε το 1985-86 δύο αγροτεμάχια, όπου στο ένα, στον Κόρφο Κορινθίας, χτίστηκε εξοχική κατοικία.

Όλα αυτά είναι γνωστά και αναλυτικά κατατεθειμένα διαχρονικά στις αρμόδιες αρχές. Όπως επίσης είναι γνωστό, ότι για 15 χρόνια από το 1974 έως το 1990, καθώς και για άλλα 14 χρόνια από το 1996 μέχρι το 2010 -με τη δεύτερη σύζυγό μου-, διέμενα με ενοίκιο σε διάφορες κατοικίες στην Αθήνα.

Τον Απρίλιο του 2010, όπως έχω ήδη δηλώσει, αποκτήσαμε μέσω τραπεζικού δανεισμού 800.000 ευρώ και εγγραφής σχετικής υποθήκης, καθώς και με ίδιους πόρους, διαμέρισμα δευτέρου ορόφου στο ακίνητο της Δ. Αρεοπαγίτου και όχι βέβαια το συνολικό ακίνητο, όπως σκόπιμα προβλήθηκε. Εκεί μάλιστα διαμέναμε από το 2007 με ενοίκιο βάσει μισθωτηρίου συμβολαίου με την ιδιοκτήτρια αμερικανική εταιρεία Νομπιλις Ιντερνάσιοναλ. Το ενοίκιο πληρωνόταν μέσω τραπεζικού λογαριασμού μέχρι τον Απρίλιο 2010, οπότε προχωρήσαμε με την σύζυγό μου στην αγορά του, μια και πληροφορηθήκαμε ότι η ιδιοκτήτρια εταιρεία είχε την πρόθεση να το πωλήσει.

Αυτή είναι η αλήθεια. Δεν υπάρχουν «δεκάδες ακίνητα» ούτε «τεράστια περιουσία». Επίσης, ούτε είχα, ούτε έχω οποιαδήποτε εξωχώρια εταιρεία.

Η εναντίον μου πρόσφατη επιχείρηση ψεύδους και λάσπης, θέλει να βρίσκονται στην κυριότητά μου και δεκάδες άλλα ακίνητα. Όπως γράφτηκε για ακίνητο του Χόντου στη Μητροπόλεως, για άλλο στην Ομήρου, ιδιοκτησίας Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, στη «Στοά» επί της Πατησίων ιδιοκτησίας ιδρύματος «Μάταλα», καθώς και ξενοδοχείο στο Καρπενήσι, που όλα ανήκουν βέβαια σε άλλους ιδιοκτήτες. Έγραψαν επίσης και για δήθεν δεκάδες άλλα ακίνητα, ?φυσικά μη κατονομαζόμενα, αφού είναι ανύπαρκτα-, «ανακαλύπτοντας» στα πρόσωπα πρώην συνεργατών μου «συνιδιοκτήτες, οφ σορ εταιρείες» κλπ. Πρόκειται για απόλυτα μυθεύματα.

Βασικό σκέλος της επιχείρησης ψεύδους και λάσπης αποτελεί και η προσπάθεια τους να μου χρεώσουν ακίνητα και κατασκευές που αποτέλεσαν αντικείμενο της 20χρονης επαγγελματικής δραστηριότητας της κόρης μου Αρετής, αρχιτέκτωνος. Δηλαδή, ακίνητα που αξιοποιήθηκαν μέσα από μελέτες και κατασκευές με την ανέγερση οικοδομών και την πώληση διαμερισμάτων σε τρίτους αγοραστές, με την πλήρη συμμετοχή τραπεζών που παρείχαν κατασκευαστικά δάνεια, όπως προβλέπεται στη δραστηριότητα αυτή. Ένα συνολικό έργο, που έγινε στο πλαίσιο της ισχύουσας νομοθεσίας και με απόλυτα νόμιμες πηγές χρηματοδότησης. Επ’ αυτού εξάλλου αναλυτικά θα πάρει θέση και η ίδια η Αρετή Τσοχατζοπούλου και οι συνεργάτες της.

Αυτή είναι η απάντησή μου στις πανομοιότυπες «μυθιστορηματικές» αναφορές, που με εμφανίζουν ως «κροίσο», να διάγω βίο πολυτελή, να διαθέτω δήθεν «καταθέσεις εκατομμυρίων», προσδίδοντας ιδιαίτερα στο διαμέρισμα επί της Δ.Αρεοπαγίτου χαρακτηριστικά «νεοκλασικού παλατιού» και αξία πολλαπλάσια της πραγματικής.

Αυτή η πρωτοφανής σκευωρία σε βάρος μου πέτυχε ήδη μεταξύ άλλων, την κατεδάφιση της δημόσιας εικόνας μου, την αναστολή, κάτω από το βάρος της αρνητικής δημοσιότητας, της κομματικής μου ιδιότητας, την στοχοποίηση τη δική μου και της οικογένειάς μου, που μας εκθέτει βάναυσα ως δήθεν «ενόχους» απέναντι στην κοινή γνώμη, την «ενοχοποίηση» συγγενικών προσώπων, αλλά και συνεργατών μου κατά το παρελθόν, που λόγω της πολιτικής ή προσωπικής σχέσης τους μαζί μου, στοχοποιούνται.

Η προετοιμασμένη από καιρό επίθεση, με τον τρόπο που εκδηλώθηκε και εξελίσσεται, εκφράζει ουσιαστικά μια επίδειξη δύναμης από την πλευρά συγκεκριμένων συμφερόντων, με σκοπό να ελέγξουν τους δημοκρατικούς θεσμούς και τις αιρετές εξουσίες. Και αυτό πρέπει να προβληματίσει τους πάντες.

Είμαι βέβαιος ότι, μετά την έρευνα που διενεργείται, η Δικαιοσύνη και οι ελεγκτικές αρχές του κράτους, θα ολοκληρώσουν το γρηγορότερο δυνατό το έργο τους και θα φωτίσουν την πλήρη αλήθεια που σήμερα αντικειμενικά ισχύει, για να απαιτήσω έτσι άμεσα την αποκατάστασή μου και να υπερασπιστώ την υπόληψη και την οικογένεια μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου