Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

γράφει η αναγνώστρια:

Κύριοι "αρμόδιοι" της Θεσσαλονίκης, δείτε το


Πολύ καλό το blog σας, αν και το παρακολουθώ πολύ λίγο καιρό (περίπου 2 εβδομάδες).

Το πρόβλημα μου με τους ζητιάνους δεν είναι γενικό, αλλά θα ήθελα να επισημάνω πως όποτε κατεβαίνω με τα παιδάκια μου στο κέντρο, προσπαθώ να αποφύγω το κομμάτι της Τσιμισκή, ανάμεσα σε Αριστοτέλους και Καρόλου Ντηλ, γιατί εκεί βρίσκεται συνήθως έναν ταλαιπωρημένος όντως άνθρωπος, ο οποίος όμως έχει τρομερά προβλήματα από εγκαύματα και κομμένα μέλη. Δεν ξέρω εάν...
όντως υπάρχει κύκλωμα που διακινεί και εκμεταλλεύεται αυτούς τους ταλαιπωρημένους ανθρώπους, αλλά εμένα το πρόβλημά μου είναι ότι δεν θέλω τα παιδιά μου να βλέπουν μία τέτοια εικόνα μπροστά τους γιατί δεν ξέρω τι μπορεί να τους προκαλέσει και δεν θέλω να το ρισκάρω.Μπορεί να έχω δίκαιο σε αυτά που λέω, μπορεί να έχω άδικο, αλλά εγώ σας γράφω ένα γεγονός σχετικά με την πόλη μας.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Ξ.Τ
Αναρτήθηκε από taxalia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου